Dag 7 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg anita

02 Mei 2014 | Canada, Niagara Falls

Na een goede nachtrust aan het ontbijt van het best western hotel, waar we zelf wafels konden maken mmmmmmm. We vertrokken hier vandaan naar het algongain visitor center om te vragen welke looproute we het beste konden nemen ivm natte paden. Hier kwamen we terecht bij een klein museum met allerlei info over het park. Ook was er een bord waar iedereen kon invullen wat en wanneer je een dier had gezien. 30 april was de laatste beer gespot vroeg in de ochtend. Hierna hebben we de lookout tocht gedaan, dit is een looptocht van een ruim een uur, een heerlijke wandeling en ook hebben we veel chipmuncks gezien en ook een heel mooi uitzicht. Hierna zijn we nog de hardwood lookout gaan lopen, wat iets minder lang was, hier ontmoeten we Canadezen die ons van alles over de natuur wilden vertellen. We zagen een boom met heel veel grote gaten erin, dit bleek door een specht gedaan te zijn. Ook hebben we de specht nog aan het werk gezien, niet normaal dat zo'n beestje hier toe in staat is.... Nou het was inmiddels weer tijd om op huis aan te gaan en hebben onderweg even gegeten bij de Subway.... En toen een lange rit voor de boeg. Rond 21:30 reden we de oprit op bij familie de groot waar we alle foto's en verhalen nog volop konden delen, want zonder hun informatie vooraf hadden we waarschijnlijk lang niet alles gezien.

• 04 Mei 2014 - 11:22

Marry Krijgsman:

Hallo kinders,

Wat is het leuk om jullie dagelijks te volgen en wat een blije gezichten !!!!
    We maken ons alleen een beetje zorgen dat jullie het zo'n prachtig land vinden en
    misschien ook plannen gaan maken om daar een kippenfarm te gaan beginnen.

Hoewel Bleiswijk vonden jullie al te verrr.... Dus hopelijk hoeven we daar geen
    zorgen om te maken.

Allemaal de groeten en nog heel veel genieten van dat prachtige land.

Liefs papa en mama en opa en oma xxx