5 mei - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu 5 mei - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

5 mei

Door: Remon

Blijf op de hoogte en volg anita

05 Mei 2014 | Canada, Niagara Falls

7.30u vertrek naar New York , 8.00u bij de grens voor de strenge controle , met goed resultaat.
Cruise control aan op 65 Miles en gaan richting new Jersey waar de outlet garden zich bevindt .
16.00u arriveren we hier , dus shoppen maar .......
Abercrombie / Hollister en Gilly Hicks zijn de merken waar de meiden voor gaan en geslaagd hoor kan ik je zeggen.
Met een auto vol tassen vervolgen we onze reis richting hotel Holliday inn net buiten New York.
Ff inchecken, spullen naar de kamer en op naar de City NY .
Met de bus gingen we .... En wat voor een, volgens Laris had hij vier lekke banden zo voelde het.
Maar om 20.30u waren we er en om 21u zaten we op Timesquare te eten bij Dallas BBQ ..... Super grote porties dus echt Amerikaans mmmmmmm
Daarna nog even onze ogen uit gekeken en maar terug naar het hotel waar ons kingsize bed in doken.