Dag 8 zaterdag 3 mei - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu Dag 8 zaterdag 3 mei - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

Dag 8 zaterdag 3 mei

Door: Larissa

Blijf op de hoogte en volg anita

03 Mei 2014 | Canada, Niagara Falls

Demi en papa begonnen de dag met een stukje hardlopen, waarna we na een frisse douche om 9.30u met elkaar ontbijten.
Vandaag gaan we splitsen: de meiden gaan naar de nagelspecialist en de mannen met Indy en Demi naar de voetbal in Toronto.
Eerst werd door de dames de Supermarkt bezocht, alles was hier supergroot: pakken drinken, boter, eten.
Daarna de nageltjes, eerst mochten we een kleurtje kiezen, dan in een grote stoel die een heerlijke massage gaf en tegelijk met de voetjes in bad, toppie.
Ik vond het super en uiteindelijk ook een mooi resultaat.
De voetbalwedstrijd ging tussen Toronto en New England uit de USA.
Toen beide teams op het veld stonden werd eerst het Amerikaanse volkslied gespeeld gevolgd door het Canadese ,
erg indrukwekkend.
De thuisploeg begon goed en kwam 1-0 voor, helaas bleef het hier niet bij en verloren ze 1-2.
Maar leuk om een Canadese voetbalwedstrijd mee te mogen maken.
De terugweg werd ingezet, ff nog langs Timmetje( hortens ) voor koffie en een sandwich.
Uiteindelijk 17 u thuis bij de meiden.
Indy speelde om 18u een oefenduel vd voetbal waar we uiteraard ook even bij wilde zijn (4-2 gewonnen).
Etenstijd was het alweer, de kids aten thuis " Miranda's Macaroni"
En de oldies gingen uit eten bij The Keg , bistro restaurant.
Dit viel erg goed in de smaak, in een woord : TOPTENT !!!
Door het drukke schema van vandaag zijn we moe maar voldaan in ons bedje gekropen.