Dag 5 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg anita

30 April 2014 | Canada, Niagara Falls

Deze ochtend ontbijten we in Great wolf logde....heel uitgebreid en lekker en voor we het door hebben zitten we nog even aan de koffie en liggen de meiden alweer in het zwembad...om 14:30 vinden we het mooi geweest ( moeten nog ons best doen alle meiden van de glijbaan te krijgen) en gaan we huiswaarts. Ik en Miran gaan nog even de Italiaanse supermarkt in en drinken hier eerst nog even koffie...dan naar huis en even een relax momentje met een wijntje en een biertje en dan lekker nasi eten. Als de meiden lekker hebben gekletst en gezongen en elkaar het volkslied hebben laten horen is het weer tijd om te gaan slapen. Wij drinken koffie in de sunroom ( met prachtig uitzicht op de tuin) en besluiten daarna nog in de hottub te gaan, wat een uitvinding echt geweldig..... Nou dat was weer een heerlijke dag, nu lekker dromen en op naar morgen!