Dag 11 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Remon en aniet

Blijf op de hoogte en volg anita

07 Mei 2014 | Canada, Niagara Falls

We werden vandaag gewekt door de zon dus snel aan het ontbijt en op naar the City met de bus.
Daar aangekomen zochten we gelijk het infopunt vd hop on hop off bus.
Na de uitleg kozen we voor een 48 uurs pas incl toegang voor het Vrijheidsbeeld en het empire State building.
Ook zat daar 1 uur fietsen in central park bij in.
We stapten op de bus en hadden Eddie Murphy als gids, hij vertelde veel leuke verhalen over de stad en deed af en toe een zanger geweldig na.
Bij het Vrijheidsbeeld stapten we uit en moesten we door een strenge controle om op de veerboot naar het eiland te komen , waar we mooie plaatjes maakten.
Vanaf het Batterypark liepen we naar de Twin Towers waar het 9/11 memorial was ingericht.
Onderweg veel info over deze zwarte dag dmv boekjes met indrukwekkende foto's .
Maar toen kwamen we uiteindelijk op de plaats waar alle slachtoffers worden herdacht dmv ingegraveerde namen in de rand van 2 vierkanten bakken met een ingebouwde waterval.
Hier waren we alle vijf stil van .....kippenvel.
Daarna verder met de bus langs Madison square garden , Macys, empire State building , Soho , Chinatown , world tradecenter en Timesquare.
Einde downtown tour voor vandaag , maar er moest nog even geshopt worden: de M&M shop 3 verdiepingen hoog echt geweldig.
Toen door naar kledingshop Superdry voor Demi en Remon en daarna the toy's an rush met in de winkel een reuzenrad.
Dimaar en Laris gingen samen in de monopoli car en draaide meerdere rondjes.
Intussen gingen Demi en Remon alvast de Mac bestellen om dit gezamenlijk op een tribune op timesquare op te eten.
Weer een hoogtepuntje van deze vakantie , wat een uitzicht....
De plannen waren om terug te gaan maar we werden nog omgepraat door dimara die van haarzelf een potretschilderij wilde laten maken.
20 minuten een ijsje en een bak koffie verder was het resultaat daar .... Haar welverdiende zelfportret, echt een plaatje !
Toen snel met de bus naar het hotel en kapot ,onder de indruk naar bed.

• 09 Mei 2014 - 16:36

Marry Krijgsman:

Hallo Wereldreizigers.

Het einde is nabij....ja morgen alweer richting holland, dan zit het er weer op.
    Volgens mij hebben jullie de vakantie van je leven gehad en die nemen ze je nooit meer af!!!!

Bereid je maar voor want hier is het herfstachtig met regen en harde wind. [echt hollands]
    Hoe laat komen jullie aan op Zestienhoven, vinden het leuk om jullie op te halen.
    Zullen we nog een aanhangwagen meenemen, want volgens mij hebben jullie heel veel
    kleding daar gekocht......

Goede reis!!! En zijn weer erg blij, als jullie weer op bijna Berkelse bodem staan.

Liefs, Papa en Mama en
    Opa en Oma
    Tot morgen....

• 09 Mei 2014 - 17:16

Miranda:

Hallo Oma! Wij zijn blij dat ze nog een hele dag hier in Canada zijn, heerlijk weer, vanmiddag steken we nog even de Barbeque aan. Geen idee hoe laat de terugvlucht is, daar hebben we nog niet naar gekeken...

Haha, nou we hebben een superleuke 2 weken gehad hier met z'n allen, ook wij hebben er erg van genoten! Maar ik begrijp dat het voor jullie weer tijd wordt dat ze zich weer op NL bodem melden...

Hartelijke groeten
    Miranda & famiily

• 10 Mei 2014 - 04:05

Anita Verlangen:

Hoi mam we vliegen met British airways met de ba412 en komen aan om15:00 uur op zestienhoven..... Zit ten nu op Toronto het is hier 22:05 we gaan over 10 min instappen..... Tot morgen xxx

• 10 Mei 2014 - 04:09

Anita Verlangen:

Enne Miran en George alles is goes gegaan auto weggebracht en nu Tim hortens op Toronto dikke kus van allemaal nogmaals thankxxxxx