Dag 4 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg anita

29 April 2014 | Canada, Niagara Falls

Om 8:25 komt de schoolbus om Indy en Loïs op te halen, dus snel naar buiten om te kijken naar de Canadese schoolbus en gelijk de meiden uit te zwaaien. Na het ontbijt even naar de supermarkt en wijn proeven bij een van de vele wineries. Daarna even spullen pakken want vannacht slapen we in Great wolf logde , een prachtig hotel met zwemparadijs. Voordat we vertrekken halen we nog even de meiden van school en ontmoeten de directeur mr. Pie, evenals alle Canadezen erg aardig en neemt alle tijd voor ons. Op naar Great wolf logde, hier komen we ogen en oren tekort, in de ontvangstruimte overal bewegende dieren die een verhaal vertellen......toen snel zwemkleding aan en een heerlijke middag. snel van de ene glijbaan naar de andere met als favorieten de glijbaan met bootjes en de trechter (hierin ga je eerst heel stijl naar beneden en dan beland je in een soort trechter die je langzaam naar de volgende glijbaan brengt..... Kortom genieten. Om 18:15 gaan we eten op de kamer van familie de groot waar George ( die vandaag gewoon moest werken ) 3 mega pizza S heeft gehaald, zo groot dat we met 9 personen nog over hadden, heerlijk met een biertje en een Canadese Breezer ... De meiden gaan nog naar de speelhal en slepen nog wat spaarpunten binnen en als toetje nog een overheerlijk ijsje..... Weer super groot maar daar wennen we langzaam aan hier in Canada want alles is tenslotte groot!!! Dan is het tijd om naar bed te gaan en vallen we allemaal moe maar voldaan van het zwemmen in een diepe slaap.