Dag 3 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Remon

Blijf op de hoogte en volg anita

28 April 2014 | Canada, Niagara Falls

Vandaag staan de Niagara falls op de planning, zijn we allemaal erg nieuwsgierig naar.
Begonnen met een ontbijt voor 5 dit keer, George en Miranda waren al naar het werk en Lois en Indy zaten alweer in de schoolbanken.
9.30u gingen we op weg langs een mooie rustige route met links van ons de Niagara river.
Onderweg 2 foto stops gemaakt met een schitterend uitzicht.
Verder hebben we een bezoek gebracht aan de vlindertuin die op de route lag met kleurrijk gefladder om ons heen waar Dimara al snel genoeg van had .
Toen kwamen we langs het indrukwekkende Hotel Great Wolf Lodge waar we DInsdag en Woensdag zullen verblijven.
De meiden konden bijna niet wachten om een duik te nemen in dit aquapark.
Uiteindelijk was onze eindbestemming daar : The Falls
Wat een wonder der natuur is dit zeg , in een woord AMAZING .
568000 liter water per seconde stroomt hier naar beneden.
Uiteraard hebben we hier ook meerdere mooie plaatjes geschoten.
Even geluncht bij een sportcafé met Hamburgers haha.
Daarna nog wat souvenirs winkeltjes bekeken en weer teruggelopen van de Amerikaanse Falls naar de Canadese Falls.
Helaas was de boottocht ons niet gegund , dit omdat door de aanhoudende kou er nog teveel ijs in het water lag.
Om 16.30 uur vertrokken we weer richting Familie de Groot waar we wederom een heerlijke maaltijd voorgeschoteld kregen.
Een fantastische dag en een ervaring rijker allemaal.

• 01 Mei 2014 - 20:00

Oma Krijgsman:

Hallo reizigers.
    Heb het eindelijk door hoor!!! Wat een indrukken allemaal, fantastisch, prachtig die watervallen
    en dat apparaat in dat water wat is dat???? Ga je toch niet aanhangen!!!!
    Heb net Anita gebeld via dat speciale nr. zomaar om te proberen. Ze nam niet op, Probeer het nog wel een keer.
    Ga jullie vanaf nu volgen.
    Groeten ook van Opa en de knijnen