dag 1 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van anita verlangen - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg anita

26 April 2014 | Canada, Niagara Falls

Vandaag zijn we om half 2 vertrokken naar Zestienhoven. Eerst gingen we inchecken, daarna werd onze baggage gecontroleerd en toen ik door het poortje moest ging het alarm af op mijn bretels. Na het inchecken hebben we wat gedronken en gingen we richting het vliegtuig.....binnen een uur kwamen we aan op londen Heathrow en moesten we van terminal 1 naar 3.... Onderweg even Harrods bezocht en toen zagen we dat we in mochten gaan stappen bij terminal 42.... Helemaal achteraan. Iedereen had een eigen scherm en we konden film kijken en muziek luisteren...helaas ruim een uur vertraging maar toen lekker de lucht in ..rond half 10 plaatselijke tijd kwamen we aan in Canada ...even de auto opgehaald bij budget rent A car en op weg naar familie de groot. Na ruim een uur rijden kwamen we aan op nummer 822 waar de hele familie en buddy ( de hond) op ons stond te wachten....nog lekker ff bijgekletst en toen maar snel naar bed want in Nederland was het tenslotte al half 8 in de ochtend